شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: محل حادثه خیابان امام (سنگی) خیابان ملاصدرا کوچه شباهنگ ۴ بود. جایی که فرد یا افرادی مجهول الهویه اقدام به آتش زدن ۳ دستگاه خودرو کردند. در این اقدام عجیب یک خودرو ...
کد خبر: ۸۵۳۷
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: داشتن احساس امنیت، یک نیاز بدیهی و اولیه شهروندان در هر جامعه می باشد. در سال جاری مسئولین ارشد استان بوشهر و متولیان ایجاد امنیت در شهر بوشهر بارها و بارها از افزایش امنیت و کاهش نا امنی و جرائم خبر دادند. به گزیده ای از تیتر خبرگزاری ها که در همین زمینه منتشر شده است توجه کنید:

استاندار بوشهر: عملکرد مثبت پلیس باعث افزایش احساس امنیت در استان بوشهر شده است - خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۹/۲۶

امام جمعه بوشهر: ارتقای سطح امنیتی بوشهر نشان از عملکرد عالی نیروی انتظامی است - خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۹/۲۶ 

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر: مهمترین رسالت پلیس، تامین امنیت پایدار درجامعه است - خبرگزاری ایرنا ۱۳۹۳/۷/۱۷

فرمانده انتظامی استان بوشهر: احساس امنیت در استان بوشهر افزایش یافته است - خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۷/۱۴ 

امام جمعه بوشهر: امنیت در استان بوشهر ارتقا یافته است - خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۷/۱۴ 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر: بوشهر جزو چهار استان برتر در زمینه امنیت است - خبرگزاری ایرنا ۱۳۹۳/۶/۳۱

فرماندهی انتظامی استان بوشهر: بوشهر بهترین استان کشور از نظر شاخص‌های امنیتی است - خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۵/۲۱ 

به گزارش فکرشهر، سایت ب در ادامه ی گزارش خود نوشت: این خبرها و آمار منتشر شده از سوی مسئولین برای هر شهروند و خانواده ای خوشاید است اما واقعیت نیز قابل تامل است. بامداد دیروز شنبه ۶ دی ماه ساعت ۳:۳۰ اتفاق عجیبی در شهر بوشهر رخ داد. محل حادثه خیابان امام (سنگی) خیابان ملاصدرا کوچه شباهنگ ۴ بود. جایی که فرد یا افرادی مجهول الهویه اقدام به آتش زدن ۳ دستگاه خودرو کردند. در این اقدام عجیب یک خودرو پراید بطور کامل در آتش سوخت، یک خودرو سمند ۵۰ درصد آسیب دید و خودروی پراید دیگری در ابتدا از سوختن در آتش مهار شد.

اولین شاهد این ماجرا پاکبان شهرداری بود که پس از متوجه شدن ساکنین محل را مطلع کرد. بعد از حضور آتش نشانی و پلیس ابعاد حادثه بررسی شد. در سئوالات انجام شده از مالکان خودرو مبنی بر داشتن خصومت شخصی با شخصی مشخص شد هیچ کدام مسئله ای با هیچ کس نداشته اند. پاکبان شهرداری نیز متوجه حضور افرادی مشکوک در محل حادثه نشده بود.

نکته تاسف بار این ماجرا باردار بودن یکی از اعضای خانواده خسارت دیده بود که در این اتفاق به دلیل صدای مهیب ترکیدن لاستیک های خودروی آتش گرفته و جو ایجاد شده بشدت متاثر شده و با اورژانش به بیمارستان منتقل شد.

طبق اخبار رسیده این بانوی جوان در پی این حادثه در شرایطی ویژه مجبور به زایمان پیش از موعد شد و تا لحظه تنظیم این خبر وضعیت او وخیم گزارش شده است.

براستی چگونه است که افرادی به خود اجازه می دهند با آرامش و امنیت جان و مال مردم بازی کنند. چه کسی پاسخگوی این واقیع می باشد. فارغ از خسارت مالی تحمیل شده اگر بانوی باردار برای خود یا جنین اش مشکلی جدی پیش آید چه کسانی جوابگوی این اتفاق خواهند بود؟

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر