جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
کد خبر: ۸۵۷۰۰
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام نوروزی خود گفت: معیشت مردم و رفع گرانی و تورم اولین موضوعی باشد که مسئولان باید به آن توجه کنند.

به ‌گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تصویری به‌ مناسبت نوروز ۱۴۰۰ از مسئولان خواست به‌ فکر معیشت مردم باشند و برای رفع گرانی، تورم و بیکاری چاره‌اندیشی و تلاش کنند.
 
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک سال جدید، گفت: امیدوارم سال جدید سالی پر از خیر و برکت و سلامت و سراسر نعمات الهی برای همه جهان، سرزمین اسلامی، ایران و استان بوشهر باشد.
 
او هم‌زمانی بهار طبیعت و بهار معنویت را خیر دانست و افزود: امیدوارم با تقارن فروردین و شعبان و رمضان، سالی پر خیر و برکت برای جامعه باشد. گردش طبیعت درسی برای انسان است که شرایط زندگی یک‌قرار نخواهد ماند و هر زمستانی بهاری در پی دارد.
 
امام جمعه بوشهر با بیان این‌که سال ۱۳۹۹ با تمام سختی‌ها و فرازونشیب‌هایش گذشت، گفت: فشار‌های اقتصادی و بیماری کرونا بر زندگی مردم تأثیر منفی گذاشت، اما در کنار آن شکوه حماسه‌های مردم ایران با هدایت‌های رهبر انقلاب یک حماسه دیگر آفرید.
 
او ادامه داد: در حماسه کادر درمان نیز مدافعان سلامت شبانه‌روز تلاش کردند و از آسیب‌های جدی همه‌گیری ویروس کرونا کاستند؛ هم‌چنین حماسه مواسات و همدلی و خدمات مختلف مردم در ایران و استان بوشهر صورت گرفت.
 
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خطاب به مسئولان گفت: معیشت مردم اولین مسئله‌ای است که باید مورد توجه مسئولان باشد؛ رفع گرانی و تورم، رفع مشکل بیکاری، اشتغال جوانان، رشد سهم درآمد خانواده‌ها تا دچار مشکلات معیشتی نشوند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: موضوع بعدی توسعه حوزه بهداشت و درمان است؛ توسعه بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی، رشد دانش پزشکی و مدیریت کنترل دانش‌بنیان بیماری‌ها نیز باید در دستورکار مسئولان باشد.
 
او موضوع مهم دیگر را فرهنگی دانست و اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی جامعه  نیز باید خیلی تلاش شود.
 
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر این‌که مردم ایران اسلامی مردمی امتحان‌داده و سربلند هستند، گفت: مسئولان وظیفه دارند هر چه بیشتر در خدمت آنان باشند.
 
او در پایان پایتخت قرآن ایران شدن استان بوشهر را مبارک خواند و گفت: سال جدید سال مبارکی است و امیدواریم ایران از تمام بلا‌ها به دور باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر