پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۱۹
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: کارگزاران کشوری در سطح کلان کشور با مدنظرقراردادن شعار سال و عملیاتی نمودن آن به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور سروسامان دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه‌شنبه در اولین دیدار سال جدید با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گناوه اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ از سوی رهبری معظم انقلاب، سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شد و شایسته است که کارگزاران کشوری در سطح کلان با مدنظر قراردادن این شعار و عملیاتی نمودن آن به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور سروسامان دهند.

امام جمعه گناوه افزود: مسئولین استانی و شهرستانی نیز می‌توانند با ابتکار عمل و تسریع در روند تولید و گره گشایی از موانع تولید به روند توسعه استان و شهرستان شتاب بیشتری بدهند.

وی تصریح کرد: به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری، امروز اساسی‌ترین اولویت کشور مقوله اقتصاد و معیشت مردم است و این مهم تنها در گرو همکاری و هماهنگی تمامی مردم و مسئولان میسر است.

وی گفت: وضعیت اقتصادی به عنوان مؤثرترین رکن اثرگذار بر وضعیت معیشت جامعه، نقش تعیین کننده‌ای بر رفتار افراد جامعه و بروز آسیب‌های اجتماعی دارد و افزایش تورم و رکود اقتصادی عامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: تا زمانی که برای مشکلات اقتصادی در سطح کلان چاره‌ای اساسی اندیشیده نشود نباید در انتظار کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی باشیم زیرا رابطه مستقیم بین شرایط اقتصادی و بروز آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر