جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر 200 نفر از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) شهرستان بوشهر تجلیل شدند.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آیین تجلیل از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) شهرستان بوشهر گفت: مداحان و هیئت‌های مذهبی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در جامعه حضور موثر داشته و قشر موثری در ایجاد بصیرت در جامعه هستند.حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همان دشمنان دوران اهل بیت (ع) و با همان انگیزه درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۱۲
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر 200 نفر از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) شهرستان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آیین تجلیل از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) شهرستان بوشهر گفت: مداحان و هیئت‌های مذهبی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در جامعه حضور موثر داشته و قشر موثری در ایجاد بصیرت در جامعه هستند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همان دشمنان دوران اهل بیت (ع) و با همان انگیزه درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: در 35 سال عمر انقلاب اسلامی دشمن تلاش کرد از راه‌های مختلف مشکلاتی را برای نظام اسلامی به وجود آورد اما مردم همواره آگاهانه با حضور در همه صحنه‌ها از انقلاب دفاع کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت: برگزاری آیین‌های مذهبی، نوحه خوانی، مداحی پیونددهنده معنویت و ارادت به اهل بیت (ع) در بین مردم است.

فتح‌الله حقیقی ادامه داد: نظام اسلامی ما اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده و لرزه به تن همه دشمنان انداخته است، افزود: مداحان در ایجاد روشنگری و صلابت در بین جامعه و مردم نقش موثر دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر