جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه شهر برازجان گفت: یک بانوی نیکوکار در این شهر یک قطعه زمین با همه هزینه های ساخت یک حسینیه درمجموع معادل سه میلیارد و 600 میلیون ریال را وقف کرد...\r\n
کد خبر: ۸۶۵۹
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: امام جمعه شهر برازجان گفت: یک بانوی نیکوکار در این شهر یک قطعه زمین با همه هزینه های ساخت یک حسینیه درمجموع معادل سه میلیارد و 600 میلیون ریال را وقف کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح روز پنجشنبه در آیین آغاز ساخت این حسینیه  افزود: سنت حسنه وقف یکی از سنت های زیبای خداوند است که باید این سنت نیکو درجامعه احیا شود.

وی از اقدام نیکوی بانوی واقف وخیر برازجانی دراحداث این حسینیه تقدیر کرد و ادامه داد: این زمین از سوی خیر و واقف برازجانی 'خدیجه قناعت زاده' به گستره 360 مترمربع در این شهرستان وقف شده است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: این بانوی خیر زمین خود را به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای ساخت حسینیه با نام مبارک محمد رسول الله وقف کرده است.

به گزارش ایرنا، مصلح یادآورشد: همه هزینه های ساخت این حسینیه با زیربنای 160 مترمربع در دو طبقه به میزان دو میلیارد ریال نیز توسط این بانوی خیر تامین و هزینه خواهد شد.

خدیجه قناعت زاده واقف و خیر این حسینیه گفت: وقف یکی از دستورات ارزشمند اسلام برای خدمت به جامعه و پس انداز وصدقه جاری و ماندگار برای آخرت انسان ها است که نیاز است همه ما برای آخرت خود به این سنت حسنه توجه ویژه داشته باشیم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر