يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص کشف اجسادی در ساحل بوشهر، یکی از محلات گناوه و همچنین مرگ فرد دیگری در نزدیکی چغادک توضیحاتی داد...
کد خبر: ۸۷۱۲
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص کشف اجسادی در ساحل بوشهر، یکی از محلات گناوه و همچنین مرگ فرد دیگری در نزدیکی چغادک توضیحاتی داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ فرید شجاعی در خصوص کشف جسد فردی میانسال که با دست و پای زنجیر شده روز جمعه در ساحل بوشهر از آب گرفته شد، اظهار داشت: هویت وی به عنوان یکی از خدمه شناورهای وابسته به کشتیرانی و ساکن خارج از استان شناسایی شده است.

شجاعی با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، افزود: در جریان بررسی ها مشخص شده این فرد اختلال حواس داشته و گمانه زنی اولیه پلیس مبنی بر انداختن وی از شناور به داخل آب است که البته تایید رسمی این موضوع بستگی به تکمیل تحقیقات دارد.

این مقام انتظامی که با خلیج فارس گفتگو می کرد، همچنین درباره خبرهایی که پیرامون کشف جسدی در جاده بوشهر- برازجان مطرح شده، اظهار داشت: خودروی این فرد در نزدیکی پل چغادک خاموش شده و او جهت انتقال آن به حاشیه جاده پیاده شده که در همین حین بر اثر برخورد با یک خودرو فوت شده است.

به گفته وی هرچند این خودرو صحنه را ترک کرده، اما با کمک دوربین های موجود در این محور شناسایی شده و پلیس به دنبال آن می باشد.

شجاعی همچنین درباره جسد زنی که صبح شنبه در ورودی شهر گناوه کشف شده و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت، گفت: توضیح درباره این حادثه نیازمند تکمیل تحقیقات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر