جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۶۶۰
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: در انتخابات آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم و سپس انتخاب اصلح‌ترین افراد بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رئیس هیئت نظارت و مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان گناوه گفت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بنیان جمهوریت نظام مقدس بر انتخابات و مشارکت مردم استوار است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: برگزاری هر کدام از انواع انتخابات در کشور آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم در انتخابات و سپس انتخاب اصلح‌ترین افراد بوده است.

وی گفت: مردم غیور ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات و گرفتاری و توطئه‌های دشمنان، همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور فعال و چشمگیر خود موجب اقتدار و سرافرازی کشور در جهان شده‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ بوده‌است این پیام را به جهانیان رسانده که انقلاب اسلامی و نظام مردمی و از همدیگر جدا نیستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای، همه توان و تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از انقلاب و مسئولان جدا معرفی کنند و در جامعه ناامیدی ایجاد کند.

امام جمعه گناوه گفت: وحدت و همدلی و تلاش مسئولان در رفع مشکلات جامعه، باعث امیدواری و دلگرمی در بین مردم است و همه باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر