يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: ای بی سی نیوز نوشت: جوان ترین مظنون حمله به نشریه طنز فرانسوی خود را تسلیم کرده است، با این حال به گفته ی پلیس فرانسه دو نفر دیگر همچنان فراری و خطرناک هستند.به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، مقامات فرانسوی سه منظنون را که معتقدند مسئول حمله و کشتن 12 نفر در پاریس هستند را معرفی کرده اند.دو تن از آنها با نام های سعید کواچی و شریف کواچی حدودا سی ساله هستند و همچنان دستگیر نشده اند.حمید مورا مظنون 18 ساله هم اکنون در بازداشت است.سعید کواچی که در لیست تحت تعقیب جهانی است، همراه با شش تن دیگر در می 2008 به 3 سال زندان در پاریس محکوم شده است.
کد خبر: ۸۸۱۹
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: ای بی سی نیوز نوشت: جوان ترین مظنون حمله به نشریه طنز فرانسوی خود را تسلیم کرده است، با این حال به گفته ی پلیس فرانسه دو نفر دیگر همچنان فراری و خطرناک هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، مقامات فرانسوی سه منظنون را که معتقدند مسئول حمله و کشتن 12 نفر در پاریس هستند را معرفی کرده اند.

دو تن از آنها با نام های سعید کواچی و شریف کواچی حدودا سی ساله هستند و همچنان دستگیر نشده اند.

حمید مورا مظنون 18 ساله هم اکنون در بازداشت است.

سعید کواچی که در لیست تحت تعقیب جهانی است، همراه با شش تن دیگر در می 2008 به 3 سال زندان در پاریس محکوم شده است.

جوان ترین عامل حمله به نشریه فرانسوی، خود را تسلیم کرد / توییت اسرار آمیز ابوبکر بغدادی پیش از حمله: برای «شارلی ابدو» آرزوی سلامتی می کنم

توییت اسراسر امیز بغدادی

آخرین توئیت حساب توئیتری هفته نامه شارلی ابدو قبل از انجام حمله مسلحانه روز چهارشنبه، مورد توجه گسترده رسانه ها قرار گرفته است.

این توئیت، تصویر ابوبکر بغدادی رهبر گروه داعش را به همراه یک متن تبریک سال نو با این مضمون نشان می دهد: "با بهترین آرزوها، همچنین برای بغدادی!" در این کاریکاتور، بغدادی در پاسخ به شارلی ابدو، برای آن آرزوی "سلامت" می کند.

تصویر و متن خبرساز شارلی ابدو، صبح روز چهارشنبه ۷ ژانویه مخابره شده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که توئیت مورد بحث، قبل از حمله به دفتر شارلی ابدو فرستاده شده یا بلافاصله بعد از حمله، اما این توئیت، قطعا قبل از انتشار نخستین اخبار مرتبط با حمله منتشر شده است.

تردیدهایی مطرح شده که آیا حمله به دفتر شارلی ابدو ممکن است به نحوی به توئیت تصویر ابوبکر بغدادی ارتباط داشته باشد یا خیر.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر