شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 50 هزارو 85 نفر مسافر نوروزی فرهنگی در قالب 10هزارو 17 خانوار در مدارس این استان اسکان یافته اند که پنج درصد نسبت به پارسال در این مقطع زمانی بیشتر است.به گزارش فکرشهر، علی مراد کرمی در گفت وگو با ایرنا افزود: امسال دوهزارو 225کلاس درس در قالب 338 مدرسه و دو مرکز آموزشی رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی در استان بوشهر تعیین شده است.
کد خبر: ۸۸۲
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 50 هزارو 85 نفر مسافر نوروزی فرهنگی در قالب 10هزارو 17 خانوار در مدارس این استان اسکان یافته اند که پنج درصد نسبت به پارسال در این مقطع زمانی بیشتر است.

به گزارش فکرشهر، علی مراد کرمی در گفت وگو با ایرنا افزود: امسال دوهزارو 225کلاس درس در قالب 338 مدرسه و دو مرکز آموزشی رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی در استان بوشهر تعیین شده است.

وی اضافه کرد: کلاس های یادشده به نوع الف، ب و ج از نظر برخورداری از امکانات رفاهی تقسیم بندی شده اند که یکهزارو 194 کلاس آن از نوع ˈج ˈ و فقط دارای فرش است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: 969 کلاس نیز از نوع درجه ب هست که دارای فرش اما یخچال و گاز عمومی است.

کرمی ادامه داد: 42کلاس هم از نوع الف است که به همه امکانات رفاهی مجهز است.

وی گفت: 21 پایگاه و 515 نفر عوامل اجرایی کار اسکان مسافران نوروزی فرهنگی را در استان بوشهر برعهده دارند.

کرمی افزود: پیش بینی لازم انجام شده تا در صورت بارندگی و نامساعد شدن شرایط جوی مسافران نوروزی از دیگر اقشار نیز در سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس اسکان داده شوند.

وی گفت: با توجه به محدود بودن کلاس های اسکان برای امنیت مسافران با متولیان مدارس هماهنگی شده مسافران با زدن چادر از حیات مدارس برای اسکان استفاده کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر