جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۰۹
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان بوشهر از اجرای طرح «هواخوری خدا» خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی در زندان بوشهر گسترش یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا مقبلی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: در طرح «هواخوری خدا» در قالب اعتکاف، ۲۶۰ مددجو در زندان‌های استان بوشهر تمرین ملاقات با خدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا انسان‌ها پله پله با خداوند بیشتر آشنا شوند و با قرائت بیشتر قرآن و نماز یاد خدا را در دل‌های خود مستحکم‌تر کنند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر افزود: در طرح هواخوری خدا در زندان‌های استان بوشهر به مدت سه شب تعداد ۲۶۰ نفر از مددجویان از معارف الهی و شرکت در مراسم معنوی و مذهبی که روزانه در زندان‌ها اجرا می‌شود بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: مددجویان در قالب طرح مذکور برای دریافت عالی‌ترین رحمت‌ها و فیوضات الهی به عبادت می‌پردازند و توفیق همنشینی با قرآن و انس با خداوند نصیب شأن می‌شود.

مقبلی ادامه داد: زینت انسان‌ها و حیات مطلوب آنها در گرو نورانیت برنامه‌های معنوی است و هر کس که به خداوند نزدیک‌تر باشد مقرب تر است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان گفت: زندان‌های استان بوشهر سرشار از تلاوت و تدبر در قرآن قرائت نماز، قرائت ادعیه و شرکت در حلقه‌های معرفتی با حضور روحانیون است و این عنایت الهی است که تمام اعضای انسان در محضر خداوند خود را نیازمند تر از همیشه می‌بینند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر افزود: در این ماه عزیز بستر مناسبی برای تجدید نظر در رفتارها و دلبستگی بیشتر به دستورات خداوند فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر