شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۸۹۸
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: هیئت‌های مذهبی ستاد انتخاباتی هیچ نامزدی نشوند.

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، اظهار داشت: سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران به لحاظ حساسیت‌های بین المللی و منطقه‌ای و داخلی بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: انتخاب یک رئیس جمهور ولایی و با ایمان، انقلابی و توانمند و جهادی که توان تشکیل دولت جوان انقلابی را داشته باشد در این برهه خاص و در آغاز گام دوم انقلاب می‌تواند موجب حل بسیاری از ناکارآمدی‌ها و کاستی‌های موجود و حلال مشکلات عدیده مردم در کشور شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور وظیفه و رسالت هیئت‌های مذهبی در انتخابات ریاست جمهوری را مهم و تأثیر گذار برشمرد و اضافه کرد: دولت‌ها و احزاب در برهه‌ای می‌آیند و می‌روند و این دستگاه امام حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر (ص) است که از ۱۴۰۰ سال پیش وجود داشته و تا قیام قیامت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: مسئولین هیئت‌های مذهبی باید به این مهم توجه داشته باشند و فقط زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم آورند و شاخص‌های نامزد اصلح را تبیین کنند.

نوشادی تاکید کرد: نباید هیئت که شأن و جایگاه والا و متعالی دارد به محل ستاد انتخاباتی و تریبون تبلیغات هیچیک از نامزدها تبدیل شود و دستگاه اهل بیت علیه السلام آلوده به مسائل جناحی و انتخاباتی شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: طرح مباحث جناحی در مجالس مذهبی باعث ریزش مخاطب می‌شود و آسیب می بیند. لازم است که از این جایگاه و شأن مقدس و متعالی حفظ و حراست شود.

وی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند دولتی، جهادی و انقلابی است افزود: شایسته است بدنه دولت آینده هم انقلابی و مردمی و هیئتی باشد چرا که همواره اصیل‌ترین پاک دست ترین و درد آشنا ترین نیروها و عناصر مدیریتی کشور از دل همین نیروهای مذهبی برآمده‌اند.

نوشادی انتخابات را از مهمترین فرازهای تصمیم‌گیری در خصوص آینده مدیریتی کشور خواند و گفت: در این میان انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اهمیت و جایگاه رفیع قوه مجریه و اختیارات گسترده‌ای که دولت در حوزه‌های اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی و دیپلماسی دارد از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر