دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ سرهنگ زرین کلاه خبر داد:
فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تداوم اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت پلیس در جنوب کشور قاچاقچیان مواد مخدر به منظور فرار از چنگال قانون و پلیس از این استان تغییر مسیر دادند...
کد خبر: ۸۸۹۰
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تداوم اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت پلیس در جنوب کشور قاچاقچیان مواد مخدر به منظور فرار از چنگال قانون و پلیس از این استان تغییر مسیر دادند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه ظهر امروز درجمع خبرنگاران توضیح داد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند منسجم و سازمان یافته تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب کشور با بررسی های اطلاعاتی محرز شد که محموله مواد مخدری از شرق کشور توسط باند موصوف خریداری شده و قصد دارند آن را به وسیله خودروهای سنگین به استان های مرکزی انتقال دهند.

وی ادامه داد: با پیشروی مامورین در پرونده، سر دسته باند و یکی از اعضاء در یک اقدام ضربتی و اطلاعاتی در استان بوشهر دستگیر شدند و همزمان با هماهنگی و تعامل بسیار خوب صورت گرفته با پلیس استان لرستان و همچنین اقدام بجا و به موقع، کامیون حامل مواد مخدر در خروجی شهرستان کوهدشت استان لرستان نیز شناسایی و با رعایت جوانب امنیتی نسبت به توقیف آن اقدام شد.

سرهنگ زرین کلاه افزود: مامورین در بررسی های لازم و فنی 99.500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 50 گرم تریاک که بطور ماهرانه ای در بار نوپان (چوب) جاسازی شده بود را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: پرونده به همراه متهمین به مرجع قضائی تحویل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در پایان از همکاری سردار فرماندهی انتظامی استان لرستان و مجموعه مواد مخدر در راستای متلاشی نمودن باند موصوف تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر