سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۹۴۱
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: رئیس شورای هیات‌های مذهبی کشور گفت: این هیات‌‏ها در عین پرهیز از جانب‌داری از نامزدها با کارکرد خود باید بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: هیات‏‌های مذهبی شان و منزلت والایی دارند و نباید به محلی برای فعالیت ستاد انتخاباتی و تریبون تبلیغات نامزدها تبدیل شوند.

وی بیان کرد: طرح موضوع‌‎های جناحی در مجلس‌‎های مذهبی ریزش مخاطب به دنبال دارد و آسیب ‎زا است از همین رو باید هیات‏‌های مذهبی از ورود به مسائل سیاسی و جناحی به طور جد اجتناب کنند.

نوشادی اظهار داشت: با رعایت همه این موارد هیات‏‌های مذهبی در انتخابات فرارو نقشی مهم دارند و باید علاوه بر زمینه‎‌سازی برای حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌‎های رای ویژگی‌‏های نامزد اصلح را برای عموم تبیین کنند.

وی گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ ملی و بین‌المللی حائز اهمیت است در این ارتباط همگان موظف به ایفای رسالت برای تحقق مشارکت حداکثری هستند.

رئیس شورای هیات‎‌های مذهبی کشور یادآور شد: در حالی که رسانه‏‌های بیگانه از مدت‏‌ها پیش در تلاش برای برگزاری انتخابات سرد و کم رونق هستند، می‌‎طلبد با ریختن آب سرد بر آتش کینه‏‌ورزی دشمنان در ۲۸ خردادماه حضور حماسی و پررنگ پای صندوق‎‌های رای رقم بخورد.

وی بیان کرد: انتخابات و بویژه انتخابات ریاست جمهوری در هر دوره اهمیت منحصربه فرد خود را دارد ولی این دوره با توجه به شرایط خاص منطقه اهمیت حضور در این صحنه دوچندان است.

نوشادی افزود: انتخاب رئیس جمهور ولایی و با ایمان، انقلابی و توانمند و جهادی که توان تشکیل دولت جوان انقلابی را داشته باشد در این برهه خاص و در آغاز گام دوم انقلاب زمینه‏‌ساز حل مشکلات عمده مردم است.

وی عنوان کرد: انتظار است بدنه دولت آینده هم انقلابی و مردمی و هیاتی باشد زیرا همواره اصیل‌ترین پاک دست ترین و درد آشنا ترین نیروها و عناصر مدیریتی کشور از دل همین نیروهای مذهبی بیرون آمدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر