شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با اشاره به سفر روز سه شنبه ی دکتر روحانی به بوشهر صورت گرفت:
فکرشهر: معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: با حضور دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد که چراغ راه توسعه استان...
کد خبر: ۸۹۱۳
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۲

فکرشهر: معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: با حضور دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد که چراغ راه توسعه استان بوشهر را روشن خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، «محمد شریعتمداری» دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: سفر رییس جمهوری به استان بوشهر منشا خیر و برکت برای مردم می شود.

وی با اشاره به نقش مهم استان بوشهر در اقتصاد ملی اظهار کرد: استان بوشهر ظرفیت های مهم و بزرگی از جمله تامین 55 درصد گاز مصرفی کشور را دارد این در حالی است که حرکت های روبه رشدی برای استفاده از ظرفیت های استان بوشهر در حوزه نفت، گاز در حال انجام است.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت:مشارکت اقتصادی استان بوشهر بالاست و با تصمیماتی که در این سفر گرفته می شود، میزان بیکاری نیز دراین استان کاهش می یابد.

وی گفت: با فعالیت های کارشناسی شده دراین سفر تصمیمات مهمی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای توسعه پایدار استان بوشهر گرفته خواهد شد.

شریعتمداری گفت: رییس جمهوری در این سفر پس از ملاقات با مردم استان بوشهر، با نخبگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، علما و فرهیختگان نشست دارد.

شریعتمداری بازدید از برخی ازمراکز مهم استان بوشهر و نشست هایی با مسوولان استان بوشهر را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر ذکر کرد.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام مقامات رسمی، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری قرار است بیست و سوم دی 93به همراه هیاتی از استان بوشهر دیدار کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر