پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۴۴
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ملت ایران همواره به خاطر پیروزی غرورانگیز و حماسه جاوید فتح خرمشهر به خود می‌بالد و این نقطه عطف تاریخی را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس در پیامی اعلام کرد: حماسه سوم خرداد سال۱۳۶۱ و فتح خرمشهر یکی از جلوه‌های بارز امداد الهی و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است.

وی بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فتح خرمشهر این پیروزی را کار خدا خواند و این کلام همچنان مبین عمق اخلاص و شکوه ایمان و جلوه بارز توکل رزمندگان اسلام بر خداست.

گراوند ادامه داد: این فتح الفتوح یک فصل به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد گذاشتند و با نمایش ایمان راسخ خود، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که همه قدرتمندان متکبر و مغرور عالم را به حیرت و شگفتی واداشت.

وی یادآور شد: بی شک، یکی از رمزهای این پیروزی و توفیق بزرگ، بعد از توکل بر خدا و مدد او، همدلی و همراهی و مشارکت آحاد مردم ایران اعم از زن و مرد بود و آنچه همواره این پیروزی را متجلی و پیروزی‌های بزرگتر را پدید می‌آورد همین ایمان به خدا، اتحاد و مشارکت همگانی است.

استاندار بوشهر با اشاره به ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در راستای پاسداشت همه افتخارات گذشته، حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با شرکت و حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات خود بیفزایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر