جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۶۹
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، فتح الفتوح دیگری برای ملت ایران رقم خواهد زد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه به مناسبت فتح خرمشهر به رسانه ها اعلام کرد: امروز حضور در عرصه انتخابات مهمترین مساله‌ای است که ملت ایران برخلاف میل و خواسته دشمنان این آب و خاک با حضور پرشور خود و انتخاب فردی اصلح براساس معیارهای رهبر معظم انقلاب بار دیگر دشمن را مجبور به اعتراف به شکست کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران در این شرایط باید روح رزمندگی، مجاهدت، ولایت‌مداری و حضور در صحنه را حفظ و دیگران را نیز هدایت کنند. 

صفایی بوشهری فتح خرمشهر را فتح الفتوح ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نامید و افزود: رژیم سفاک بعث صدام با اشغال خرمشهر به تمام جهان اعلام کرده بود که فتح خرمشهر به معنی فتخ خوزستان و شکست ایران است و اگر ایران توانست خرمشهر را باز پس بگیرد به معنی شکست نیروهای بعث است.

امام جمعه بوشهر گفت: به همین دلیل اطراف خرمشهر را با شرایط ویژه، حصارها و  سیستم‌های حفاظتی تحت پوشش قرار داده بودند اما رزمندگان اسلام با عنایت خداوند و با فرماندهی امام راحل و حضور پرثمر رهبر معظم انقلاب و تلاش و جدیت رزمندگان فتح شد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: ملت ایران با اتحاد و همدلی خرمشهر خود را باز پس گرفت و اصل ما می توانیم را به دنیا ثابت و رژیم بعث مجبور شد به شکست خود اعتراف کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نصرت خداوند همیشه برای ما است گفت: باید بدانیم این نوع تجاوزها، چالش‌ها و زحمت انداختن ایران از سوی بیگانگان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و علم و فناوری همیشه وجود خواهد داشت و این ما هستیم که مانند رزمندگان فتح خرمشهر باید متحد و با مجاهدت، دانش و مدیریت قوی بتوانیم فتح الفتوح ها را انجام دهیم. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر