جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
فکرشهر: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 10 تخت به ظرفیت بیمارستان مهر برازجان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمدتقی نوربخش عصر امروز در بازدید از بیمارستان مهر برازجان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه کرده و روز به روز این خدمات باکیفیت‌‌تر شده است.وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف کشور به منظور شناخت مشکلات و معضلات مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان انجام می‌شود و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۸۹۴۹
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 10 تخت به ظرفیت بیمارستان مهر برازجان خبر داد.
به گزارش فکرشهر، محمدتقی نوربخش عصر امروز در بازدید از بیمارستان مهر برازجان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه کرده و روز به روز این خدمات باکیفیت‌‌تر شده است.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف کشور به منظور شناخت مشکلات و معضلات مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان انجام می‌شود و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان خاطرنشان کرد: از بخش‌های این بیمارستان بازدید کرده‌ایم و تمام مشکلات و نواقصات را احصا و به زودی نسبت به رفع دغدغه‌ها اقدام می‌کنیم.

وی از افزایش 10 تخت به ظرفیت بیمارستان مهر برازجان خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان شاهد بهبود خدمات‌رسانی باشیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: برای ارتقاء خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی برازجان به زودی نسبت به احداث ساختمان مناسب برای پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی امام موسی کاظم(ع) برازجان اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز بیان کرد: شعبه تأمین اجتماعی دشتستان به بیش از 27 هزار نفر بیمه شده اصلی و 3 هزار و 200 نفر مستمری بگیر خدمت رسانی می‌کند.

محمد پورحکیمی گفت: بیش از 11 هزار کارگاه نیز زیرپوشش تأمین اجتماعی شعبه دشتستان قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر