جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده مرزبانی ناجا:
فکرشهر: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح عملیاتی رعد ۴ در چند روز اخیر گفت: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است...
کد خبر: ۸۹۵۰۶
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح عملیاتی رعد ۴ در چند روز اخیر گفت: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری گردیده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناورهای تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و وزرات دفاع، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرزها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای کشور در طرح عملیاتی رعد چهار در چند روز اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: این وسایل شامل ماشین‌های راه‌سازی خودروهای سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و… بوده که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشته که با تیزبینی همکاران کشف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر