پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی : اگر امروز کشور در برابر امواج سهمگین مشکلات ایستاده است، به برکت هم‌دلی و وحدتی است که در کشور وجود دارد...\r\n
کد خبر: ۸۹۵۲
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: اگر امروز کشور در برابر امواج سهمگین مشکلات ایستاده است، به برکت هم‌دلی و وحدتی است که در کشور وجود دارد.

وی افزود: دشمنان ابایی از ایجاد و تشدید تحریم‌ها علیه ما ندارند و آنچه امروز کشور را با اقتدار و قدرتمند می‌کند، هم‌دلی و تعاملی است که بین مردم و مسئولان وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، پورمحمدی با اشاره به کاهش قیمت نفت طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار و هم‌پیمانان او در منطقه برای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی دست به کاهش قیمت نفت زده و قیمت آن را از بیش از 100 دلار به زیر 50 دلار رسانده‌اند.

[[{"fid":"6615","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":467,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

پورمحمدی  با اشاره به اینکه با تشدید تورم در کشور مواجه نیستیم، عنوان کرد: به‌طور طبیعی هر کالا و خدمتی که به بازار وارد می‌شود، تورم ایجاد می‌کند.

این مقام مسئول اذعان داشت: دولت با اقتدار و برنامه‌ریزی کارشناسی تورم را مهار کرده و در حال حاضر نرخ تورم در کشور ما زیر 16 درصد است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ما حلقه تحریم‌ها را کند کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: کند کردن حلقه تحریم‌ها زمینه‌ساز عزت، استقلال و احترام جهانی برای کشور ما شده است.

پورمحمدی گفت: تلاش برای باطل کردن فعالیت‌های کینه‌توزانه دشمنان ایران اسلامی همواره مورد توجه دولت بوده و در تمامی گام‌ها و برنامه‌های خود به این موضوع توجه داشته‌ایم.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشورهای استکباری، بیان داشت: حوادث و اتفاقات این روزهای فرانسه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و سیلی که دشمنان برای ما ایجاد کرده بودند امروز یقه خودشان را گرفته است.

پورمحمدی عنوان کرد: اگر دشمنان توان ایستادن در مقابل ایران اسلامی و ضربه‌ زدن به کشور را داشتند هرگز برنامه‌های خود را به آینده موکول نمی‌کردند.

[[{"fid":"6603","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":467,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

وزیر دادگستری گفت: برای رفع مشکلات اگر دیدگاه خود را اصلاح نکنیم، هرچه به جلو حرکت کنیم مشکلات ما بیشتر خواهد شد، برای تعالی کشور باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را بشناسیم و با استفاده از آنها مشکلات را از پیش روی خویش برداریم.

پورمحمدی اظهار داشت: باید روی مدار داشته‌ها حرکت کنیم و از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبری از سال‌ها قبل به خروج از اقتصاد نفتی تاکید داشته‌اند و دولت در حال حاضر برای تحقق این هدف در تلاش است.

وزیر دادگستری بیان داشت: اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید داشته‌اند باید به یک فرهنگ تبدیل و به جامعه تجویز شود.

پورمحمدی  با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مذاکره برای عقب‌نشینی نیست، بلکه برای گرفتن حق و ایفای حقوق ما است و دولت با تمام وجود در این مذاکرات به جلو حرکت می‌کند.

دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز در این نشست با بیان اینکه سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر مایه طراوت و نشاط اجتماعی خاصی در استان شده است گفت : دشتستان شهرستانی بزرگ با مساحت 6366 کیلومتر مربع دارای شش بخش و 9 شهر ،12 دهستان ،189 روستا و دارای جمعیتی بالغ بر 230 هزار نفر می باشد ؛نفرات و مردمی که در خونگرمی ، شهامت ،شجاعت و استعمار ستیزی مشهورند .

[[{"fid":"6614","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":700,"width":520,"class":"media-element file-default"}}]]

وی تصریح کرد: مردمی که در همه صحنه ها و تحولات سیاسی و اجتماعی حداقل دو قرن اخیر فعال و نقش آفرین بوده اند.

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری، دکتر زارع اظهار داشت : دشتستان درشکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در حمایت از آرمانهای آن همواره با انسجام کامل پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند که نمونه ای ارزشمند آن را در دوران دفاع مقدس با گواه 662 شهید و 124 آزاده می بینیم .

فرماندار دشتستان گفت: امروز نیز با خلق حماسه حضور چندهزار نفری در مرکز استان برای استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جلوه هایی زیبا از وحدت ، همدلی و انسجام در حمایت از خدمتگذاران خود و مشارکت فعال برای اعتلای آرمانها و اهداف نظام و شکوفایی و بالندگی جامعه ، شهرستان و استان خود آفریدند.

این مسئول با اشاره به سفر وزیر نیرو و آغاز عملیات اجرایی سد دالکی، بیان داشت: پروژه ای که مردم دشتستان بویژه کشاورزان سالیان طولانی منتظر شنیدن خبر اجرایی شدن آن بودند امروز با حضور کاروان تدبیر امید به وقوع پیوست .

حجت‌الاسلام محسن حمادی امام جمعه شبانکاره نیز با تقدیر از تلاش‌های دولت در عرصه بهداشت و درمان، گفت: با توجه به اینکه دشتستان یکی از قطب‌های کشاورزی جنوب کشور است، احداث سد دالکی بخشی از مشکلات آبی کشاورزان را برطرف می‌سازد و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های کشاورزی در این شهرستان می‌شود.

مهندس ماشاءالله احمدی شهردار برازجان نیز اظهار داشت: حضور کاروان دولت تدبیر و امید کام مردم استان بوشهر را شیرین کرده است و امیدواریم این سفر منشاء خبر و برکت فراوان برای استان بوشهر شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات تملک و دارایی شهرداری‌های دشتستان موضوع مهمی است که امیدواریم مسئولان استانی به آن توجه جدی داشته باشند.

احمدی بیان داشت: عدالت در توزیع اعتبارات تملک و دارایی در شهرستان‌ها از مسائلی است که همه شهرداران دشتستان خواستار آن هستند.

[[{"fid":"6604","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":467,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"6616","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":467,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

برای دیدن تصاویر بیشتر (اینجا) کلیک نمایید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر