جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۸۴۵
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: رئیس هیات بازرسی انتخابات دیلم گفت: ۵۱ بازرس و سربازرس در کنار هیات‌های اجرایی، ناظران شورای نگهبان و شوراها، نمایندگان فرماندار و نیروی انتظامی در هر شعب اخذ رای حضور دارند و در امر برگزاری و صیانت از رای مردم در انتخابات به وظیفه خود عمل می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری روز سه شنبه در نشست با نائب رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات این شهرستان افزود: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری و اجرای با کیفیت و جدیت هیات بازرسی از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است.

وی بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات این شهرستان تاکید کرد و گفت:  این هیات با هدف کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون به منظور صیانت و حفاظت از آرای مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

طاهری بیان کرد: آموزش بازرسین و سربازرسین را بنا به شرایط کرونایی به صورت مجازی و ارسال جزوه آموزشی به اعضا انجام خواهیم داد و تا اطلاع ثانوی حضوری امکان پذیر نیست .

رئیس هیات بازرسی انتخابات و معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم یادآورشد:  ۴۳  شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه در این شهرستان پیش بینی شده‌است که ۳۶ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر ، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر