سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نام امید سه کناری با حضور در لیست نهایی ماچک برای حضور در جام جهانی قطر در ورزش دشتستان جاودانه شد.به گزارش فکرشهر، سرمربی تیم ملی هندبال ایران لیست 18 نفره خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2015 اعلام کرد که هندبالیست بااخلاق و بی حاشیه برازجانی نیز در آن جای دارد تا همراه تیم ملی ایران راهی جام جهانی 2015 شود و برگ زرینی بر افتخارات تار
کد خبر: ۸۹۹۷
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: نام امید سه کناری با حضور در لیست نهایی ماچک برای حضور در جام جهانی قطر در ورزش دشتستان جاودانه شد.
به گزارش فکرشهر، سرمربی تیم ملی هندبال ایران لیست 18 نفره خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2015 اعلام کرد که هندبالیست بااخلاق و بی حاشیه برازجانی نیز در آن جای دارد تا همراه تیم ملی ایران راهی جام جهانی 2015 شود و برگ زرینی بر افتخارات تاریخی ورزش این شهر بیافزاید.
وي با حضور در المپيک آسيايي گوانگجو چين و اينچون کره جنوبي، جام قهرماني جوانان مردان آسيا اردن، جام قهرماني جوانان جهان مصر، جام رياست جمهوري ارمنستان و 5 دوره حضور بازيهاي باشگاهاى آسيا (شهردارى كرمان، سپاهان اصفهان، ثامن الحجج سبزوار 3دوره و منيزيم فردوس) و در بيش از سي تورنومنت اروپايي و آسيايي پرافتخار ترين ورزشکار دشتستان و استان به شمار مي آيد.
وی حالا اولین ورزشکار شهر برازجان است که به جام جهانی می رود؛ امید که شاهد درخشش وی در ترکیب تیم ملی در این رقابت ها و تاثیرگزاری اش برای ایران در قطر باشیم.
به گزارش فکرشهر، بیست و چهارمین دوره رقا بتهای هندبال مردان جهان از 25 دی لغایت 12 بهمن ماه درکشور قطر آغاز می شود. که تیم ملی ایران که از امید سه کناری ملی پوش هم استانی بهره می برد با تیم های بوسنی- مقدونیه - کرواسی - اتریش و تونس هم گروه است.
این تیم در نخستین دیدار خود، 26 دی راس ساعت 16 به مصاف تیم بوسنی خواهد رفت.

 

منبع: دشتستان اسپورت

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر