شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال صمیمی و پرشور مردم دلیر، با ایمان و فرهنگ دوست استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیماستقبال صمیمی و پرشور مردم دلیر، با ایمان و فرهنگ دوست استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید، رویدادی خاطره انگیز، ماندگار و امیدبخش بود.
کد خبر: ۹۱۰۹
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال صمیمی و پرشور مردم دلیر، با ایمان و فرهنگ دوست استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال صمیمی و پرشور مردم دلیر، با ایمان و فرهنگ دوست استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید، رویدادی خاطره انگیز، ماندگار و امیدبخش بود.

بوشهر دلاور و راست قامت، یکبار دیگر نشان داد که همبسته و استوار، با سرمایه همت و عطوفت خود، از دستاوردهای انقلاب حراست می کند و تجلی اراده ملی در برنامه های رییس جمهور و دولت تدبیر و امید را پاس می دارد.

بی شک دولت تدبیر و امید با اتکا به همیاری و همراهی مردم و با اجرای به موقع و مؤثر طرح ها و برنامه هایی که بر اساس ظرفیت ها و قابلیت های منطقه و نیز نیازهای موجود در نظر گرفته شده است، در برآورده شدن مطالبات به حق مردم شریف این استان و برون رفت از تنگناها، کوششی مضاعف خواهد داشت.

برخود فرض می دانیم به پاس حضور پرشور و استقبال گرم مردم بزرگوار این استان از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و خبر، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنیم.

امید است در پرتو توجهات الهی، تلاش بیشتر مسئولان و مشارکت بیش از پیش مردم غیور این استان، برای توسعه پایدار منطقه گام های مثبتی برداشته شود، تا در سایه همبستگی، رفاه و امنیت ملی، شاهد عزت روزافزون ایران عزیز در اقصی نقاط کشور باشیم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در دوازدهمین سفر داخلی، هفته گذشته در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 24 دی ماه به استان بوشهر سفر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر