يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر پنج شنبه در دوره آموزشی ویژه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: دولت تدبیر وامید توجه خاصی به عمران و آبادی روستاها داشته که تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است.وی افزود: در همین راستا با عنایت استاندار بوشهر ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد خوبی نشان می دهد.
کد خبر: ۹۱۴۵
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر پنج شنبه در دوره آموزشی ویژه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: دولت تدبیر وامید توجه خاصی به عمران و آبادی روستاها داشته که تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است.

وی افزود: در همین راستا با عنایت استاندار بوشهر ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد خوبی نشان می دهد.

مهرجو با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان به عمران روستاها اختصاص یافته، بیان کرد: این اعتبارات در زمینه های طرح هادی، راه، منابع آب، فضای آموزشی و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که توسعه روستاها گام بزرگی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند، بیان کرد: شهرستان دشتی دارای ۹۴ روستا است که از این تعداد ۴۹ روستا دارای دهیاری هستند.

مهرجو بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد ویژه دهیاران و شوراها تاکید و گفت: ارتقای دانش عمرانی و حقوقی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای مهم مدیریت روستایی است.

وی با بیان اینکه آموزش یک امر ضروری است، یادآور شد: برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی باید تدوام داشته و دهیاران و شوراها نیز از برگزاری چنین دوره های به صورت مطلوب بهره ببرند.

به نوشته ی ایرنا، غلامرضا مهرجو با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای نظام و دولت است که ضرویست دهیاران و شوراها نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر