جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۸۷۴
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: با همکاری کمیته استعدادیابی این هیات ۳۰ نوجوان بوشهری با حضور محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال در طرح استعدادیابی ویژه انتخاب تیم ملی نوجوانان در سال ۱۴۰۱ شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نوجوانان هم استانی در قالب ۲ گروه ۱۵ نفره مورد استعدادیابی قرار گرفتند تا نفرهای شایسته به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شوند.

 وی بیان کرد: برگزاری طرح استعدادیابی از والیبالیست ‎های نوجوان بوشهری با حضور سرمربی تیم ملی فرصت ارزشمندی بود تا نوجوانان بدانند در صورتی که بتوانند با انگیزه و توان لازم کار کنند در بالاترین سطح و حتی از سوی سرمربی تیم ملی دیده خواهند شد.

بازدرهوا اظهارداشت: در طرح استعدادیابی همان طور که سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان به این موضوع اشرافیت داشتند استان در رشته والیبال سالنی درگیر یک سری عقب افتادگی از سالیان متمادی است که این کار و تلاش بیشتر در حوزه والیبال را ضرورت بخشیده است.

وی ادامه داد: در این زمینه باتوجه به راه‌اندازی آکادمی تخصصی والیبال استان بوشهر شرایط خوبی فراهم شده تا استان بوشهر بار دیگر بتواند جایگاه خود را در والیبال سالنی کشور بازیابد.

بازدرهوا اظهارداشت: استان بوشهر در مقطعی بخوبی در عرصه والیبال سالنی ظاهر شد به نحوی که توانست مجوز حضور در لیگ برتر نیز دریافت کند اما به دلایلی امتیاز استان از دست رفت و استفاده مطلوبی از آن نشد.

 وی افزود: در حاشیه طرح استعدادیابی از والیبالیست‎ های نوجوان هم استانی شرایطی فراهم شد تا مربیان آکادمی تخصصی هیات والیبال استان بتوانند در گفت و گو با سرمربی تیم ملی تجربه اندوزی لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر