دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۰۱۲
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: ر یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ مورد بازدید از مراکز تولید و دفن زباله این شهرستان انجام و ۸۹ مورد اخطاریه صادر و ۲ فقره پرونده قضایی نیز برای متولیان مدیریت پسماند تشکیل و در حالی پی‌گیری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صادق پورسالم روز دوشنبه در کارگروه مدیریت پسماند شهرداری بوشهر افزود: مطابق قانون مدیریت پسماند، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها متولی اجرای این قانون هستند.

وی ادامه داد: با این وجود با گذشت بیش از هشت سال از آخرین مهلت این قانون برای ساماندهی محل‌های دفن پسماند، کار خاصی در این شهرستان بوشهر انجام نشده و ضروری است متولیان در این خصوص اقدام فوری و جدی کنند.

پورسالم اضافه کرد: در ابن ارتباط کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به طور جدی موضوع ساماندهی محل‌های دفن پسماند را پی‌گیری و ارزیابی می‌کند.

معاون امور عمرانی فرماندار بوشهر گفت: مدیریت مراکز دفن پسماند شهرستان، ساماندهی پسماندهای عفونی و وضعیت پسماندهای کنار جاده‌ای از اولویت‌های کارگروه پسماند در سال ۱۴۰۰ است.

مریم قربانی از شهرداران خواست به مراکز دفن پسماند شهرهای خود به صورت ویژه توجه و اعتبارات عمرانی برای ساماندهی این مراکز در نظر بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر