جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از اجرای طرح سنجش قبل از ورود به مدرسه برای 19 هزار دانش‌آموز مدارس استثنایی بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر از فارس، غلامحسین حسینی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، با 337 نیروی فرهنگی، یک هزار و 328 دانش‌آموز استثنایی را زیر پوشش دارد.
کد خبر: ۹۲۲۱
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از اجرای طرح سنجش قبل از ورود به مدرسه برای 19 هزار دانش‌آموز مدارس استثنایی بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، غلامحسین حسینی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، با 337 نیروی فرهنگی، یک هزار و 328 دانش‌آموز استثنایی را زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان دارای اختلالات مختلفی از جمله ذهنی، نابینایی، ناشنوایی و اوتیسم هستند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش‌های لازم به آنان داده می‌شود ضمن اینکه برای دانش‌آموزان اوتیسمی مدرسه ویژه در نظر گرفتیم که 23 دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه سه درصد دانش‌آموزان استان بوشهر دارای اختلالات مختلف هستند، بیان داشت: تلاش داریم زمینه تحصیل تمام این افراد را فراهم کنیم به طوری که در سال جاری از یک هزار و 145 نفر ثبت نام کردیم.

حسینی گفت: امسال 19 هزار و 140 نفر زیر پوشش طرح سنجش قبل از ورود به مدرسه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تا سال 92 دو مرکز اختلالات یادگیری در استان فعالیت داشتند، گفت: امسال چهار مرکز در استان بوشهر فعال کرده‌ایم ولی این مراکز پاسخگوی 3 هزار دانش‌آموز نیست و باید فضای مناسبی ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر