دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۹۱۲
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: جانشین سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر استان بوشهر گفت: "سید عبدالهادی موسوی کراماتی " از شهدای این شهرستان به عنوان شهید شاخص قشر مداحان کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرگرد سید علی حسینی نیا روز دوشنبه  افزود: از میان شهدای والامقام شهرستان دیر، همه ساله شهید شاخص شهرستان، حوزه‌های تابعه و کانون‌های اقشار انتخاب و معرفی می‌شوند و در سال جاری نیز این شهرستان افتخار دارد که شهید شاخص مداحان کشور از میان شهدای این شهرستان انتخاب و معرفی شده است.

وی اضافه کرد: شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی نمونه بارزی از جوان مومن و انقلابی است که می‌تواند برای نسل جوان الگویی مناسب باشد.

جانشین سپاه ناحیه سیدالشهدا دیر بیان کرد: شهید موسوی کراماتی با شغل پاسدار، از مداحان اهل بیت بود که به دلیل مستندات مداحی در شهرستان و جبهه ها به عنوان شهید شاخص مداح کشور انتخاب شده است.

وی گفت: این شهید در مسجد محله نیز از جوانان فعال و پرشور محسوب می‌ شد و در مراسم دینی و مذهبی مداحی می کرد و ولایت پذیری و اخلاص و علاقه مندی این شهید به اهل بیت زبانزد عام و خاص بود.

حسینی نیا بیان کرد: شهید موسوی کراماتی در دفاع مقدس سال ۱۳۶۷ بر اثر تک دشمن در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه شهادت نائل شد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های خوبی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان در پایگاه‌های مقاومت صورت گرفت که از این شمار برگزاری یادواره‌های مجازی و حضوری، تألیف چند عنوان کتاب، تولید نماهنگ و سرود می‌توان نام برد.

حسینی نیا، بازسازی تصاویر شهدای شهرستان را یکی از اصلی ترین برنامه های سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر در سال جاری عنوان کرد و گفت: این کار معنوی و فرهنگی با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر