سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ملی پوش هندبال گفت: پس از بازگشت از رقابت های جهانی هندبال و با عدم برنامه ریزی فدراسیون بلیط بازگشت من به بوشهر فراهم نشد و تهران ماندگار شدم.به گزارش فکرشهر، امید سه کناری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد : بعد از بازگشت از رقابت های جهانی هندبال در قطر،قرار بود بلیط برگشت من به بوشهر مهیا باشد اما پس از رسیدنم به فرودگاه امام خمینی ، متوجه شدم بلیطی برایم تهیه نشده است.
کد خبر: ۹۳۱۰
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: ملی پوش هندبال گفت: پس از بازگشت از رقابت های جهانی هندبال و با عدم برنامه ریزی فدراسیون بلیط بازگشت من به بوشهر فراهم نشد و تهران ماندگار شدم.

به گزارش فکرشهر، امید سه کناری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد : بعد از بازگشت از رقابت های جهانی هندبال در قطر،قرار بود بلیط برگشت من به بوشهر مهیا باشد اما پس از رسیدنم به فرودگاه امام خمینی ، متوجه شدم بلیطی برایم تهیه نشده است.

وی در ادامه افزود: بعد از یک ماه دوری از ایران، انتظار داشتم شرایط بازگشت من به بوشهر فراهم باشد ولی فدراسیون با عدم برنامه ریزی درست باعث شد من در تهران یک روز دیگر ماندگار شوم  و نتوانم بلیط هوایی برای برگشت پیدا کنم. مسوولین فدراسیون هم انتظار دارند من تا شهر بوشهر با اتوبوس بروم. این در حالیست که من روز دوشنبه باید به تیم باشگاهی خود، منیزیم فردوس ملحق شوم و چند روز بیشتر در کنار خانواده نیستم 

سه کناری تصریح کرد: تیم ما در رقابت های جهانی بدون ماساژور و بدنساز بود و بدون تدارکات لازم به مسابقات اعزام شد. در حالی که تیم مقدونیه رقیب ما 4 ماساژور داشت. امکانات تیم ما خیلی ضعیف بود با این شرایط کسب دو پیروزی و قرار گرفتن در جایگاه بیست و یکم نتیجه مطلوبی بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر