دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: واگذاری و اجاره مجوز نانوایی در دشتستان ممنوع شد...\r\n
کد خبر: ۹۳۶۷
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: واگذاری و اجاره مجوز نانوایی در دشتستان ممنوع شد.

به گزارش فکرشهر، شهسوار قایدی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف نهایت توانمندی و ظرفیت خود را به کار گرفته و از تمام پتانسیل موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: نظارت بر نانوایی‌ها و بهبود وضعیت عملکرد این صنف مورد توجه و تاکید این مجموعه قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با تاکید بر ممنوعیت واگذاری مجوز نانوایی‌ها در دشتستان خاطرنشان کرد: خرید و فروش و واگذاری مجوز نانوایی‌ها از لحاظ قانونی ممنوع است.

قایدی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون تعداد 89 نانوایی فعال در شهر برازجان داریم که 15 نانوایی به‌صورت اجاره‌ای و بدون حضور مستقیم مدیر اصلی نانوایی در حال فعالیت هستند.

به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: نظارت بر اصناف در سطح شهرها و روستاهای مختلف از دغدغه‌های اساسی مسئولان است.

عبدالحمید کریم‌آزاد با اشاره به اهمیت ساماندهی نانوایی‌ها گفت: اجاره نانوایی‌ها موجب بروز آسیب‌هایی شده و باید بررسی شود کسانی که نانوایی‌ها را اجاره داده‌اند و خودشان کار نمی‌کنند هر چه سریعتر نانوایی را به صاحب امتیاز و مالک نانوایی انتقال دهند در غیر اینصورت با آن ها برخورد جدی شود.

وی بیان داشت: باید متصدی نانوایی شخصا در نانوایی حضور داشته باشد و مدیریت کند و نباید نانوایی به کسی اجاره داده شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر