يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بهره برداری از360 پروژه عمرانی در این استان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، محمد حسن باستی روز یکشنبه به مناسبت 12بهمن و آغاز دهه فجر درجمع خبرنگاران افزود: برای اجرای این پروژه ها دو هزار و 144 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.وی اضافه کرد: پروژه های امسال از نظر تعداد نسبت به سال گذشته 83 درصد و از نظر ارزش اعتباری نیز 78 درصد افزایش نشان می دهد.باستی اظهارکرد: از این تعداد پروژه افتتاحی 17 پروژه با 290میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بهره برداری از360 پروژه عمرانی در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، محمد حسن باستی روز یکشنبه به مناسبت 12بهمن و آغاز دهه فجر درجمع خبرنگاران افزود: برای اجرای این پروژه ها دو هزار و 144 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پروژه های امسال از نظر تعداد نسبت به سال گذشته 83 درصد و از نظر ارزش اعتباری نیز 78 درصد افزایش نشان می دهد.

باستی اظهارکرد: از این تعداد پروژه افتتاحی 17 پروژه با 290میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

وی یادآورشد: پارسال 197پروژه عمرانی با یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر