شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۹۳۰
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان بوشهرگفت: ساخت بخش نخست پیست موتورسواری مرکز این استان به‌ زودی در ۱۰ هکتار زمین اختصاص یافته به این پروژه در جاده نیروگاه آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مقرر بود عملیات اجرایی این پروژه پارسال آغاز شود اما به علت اختصاص نیافتن بودجه برای ساخت این پیست، اجرایی نشد.

وی بیان کرد: در اعتبارات امسال بودجه‌ای برای ایجاد این پیست در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی بخش اول آن به‌زودی آغاز می‌شود.

بهروزیان فر ادامه داد: با توجه به استقبال جوانان از رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی این اداره کل، از این رشته به صورت ویژه حمایت می‌کند.

وی گفت: هم اکنون پیست موتورسواری در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی و گناوه راه اندازی شده و در شهرستان جم نیز افزون بر اختصاص یک میلیارد تومان برای راه اندازی این رشته، در حال گرفتن زمین برای ایجاد پیست هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، جذب حامی مالی، ساماندهی ورزشکاران و فعال کردن هیات‌های شهرستانی باید در اولویت برنامه‌ریزی هیات متور سواری و اتومبیلرانی قرار گیرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر گفت: ورزشکاران این رشته می‌توانند به طور سازمان یافته زیر نظر این هیات  فعالیت کنند.

 مهدی شمسی افزود: در این راستا رایرنی‌‏های لازم با دستگاه‌های نظارتی استان به منظور صدور مجوز برای موتورهای سنگین انجام شده و سه دستگاه موتورسیکلت از اداره املاک تملیکی استان در اختیار هیات موتور سواری واتومبیلرانی قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر