چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در برازجان؛
به گزارش خبرنگار فکرشهر، در انتهای این برنامه نیز به دانش آموزان متولد بهمن دبیرستان نجابت برازجان هدایایی تقدیم گردید...
کد خبر: ۹۴۰۲
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱

فکرشهر ـ فاطمه احمدی پور: صبح امروز، یکشنبه 12 بهمن ماه، مصادف با سی و هفتمین فجر انقلاب با حضور مسولیین شهرستان دشتستان زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نجابت برازجان به صدا در آمد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه برازجان در این آیین گفت: در این فرصت ها و مراسمات انسان باید نعمت های الهی را به یاد آورده و با توجه به این که در گذشته در چه شرایطی بوده است و حال در چه شرایطی قراردارد، نسبت به این دستاوردها و نعمت های بی شمار انقلاب شکر گزار باشد.

حجت الاسلام حسن مصلح، پیوند دین و سیاست را یک پیوند ناگسستنی عنوان کرد و افزود: این ملت با توکل برخدا و با ایمان و با وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری امام کبیر انقلاب توانستند رژیم طاغوت را سرنگون کنند.

وی با اشاره به آیه ی «جاء الحق و زهق الباطل» اظهار داشت: باطل دوام و پایداری ندارد و از بین رفتنی است.

امام جمعه برازجان، ترویج آموزش و تربیت، فرهنگ نماز، فرهنگ قران، فرهنگ حجاب و ارزش های دینی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در زمان طاغوت پیوسته بر آن بودند که مردم را جدا از دین کنند و آن ها را به بی حجابی، فحشا، فساد و منکر دعوت کنند اما دین امد و در جامعه نماز، قران، حجاب و عفاف را رواج داد.

وی ادامه داد: این نظام انقلاب امد که به ما بفهماند که طاغوت در مقابل حق و حقیقت هاست و نمی توانددر اسلام جایگاهی داشته باشد.

سید حسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز انقلاب اسلامی را جشن بزرگ ایران نام برد و از دانش آموزان خواست این ایام را با شادی و جشن پیروزی و سرور بگذرانند.

به گزارش خبرنگار فکرشهر، در انتهای این برنامه نیز به دانش آموزان متولد بهمن دبیرستان نجابت برازجان هدایایی تقدیم گردید.

برای دیدن گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر