دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۲۸۳
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: ۳۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال رفع تصرف و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

به گزارش فکرشهر، پرویز غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این قطعه زمین توسط افراد سودجو و فرصت طلب تصرف شده بود که  با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و  حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد

وی اظهارداشت:  تصرف‌ها به‌طور عمده در مکان‌های باارزش‌ و اطراف یک روستا صورت گرفته بود که با حکم قضایی و براساس تبصره یک  ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، همه آثار آن جمع آوری شد.

غلامی گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد می‌کنند.

وی افزود: : برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی، اراضی ملی و جنگل‌ها و مراع شهرستان، نقش مردم از اهمیت شایانی برخوردار است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند هرگونه تخلف و تصرف را در اراضی ملی  به تلفن ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر