چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۹۲
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت:سازمان های مردم نهاد (سمن ها)، تشکل‌های خودجوش مدنی هستند که از سرمایه اجتماعی بالا برخوردار و همیار و همگام دولت برای کاهش رنج‌ها و بازکردن گره از مشکلات مردم گام برمی‌دارند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، محمد مظفری به مناسبت روز تشکل‌های مردم نها در پیامی اعلام کرد: سازمان‌های مردم نهاد، تشکل های خودجوش مدنی هستند که احساس مسولیت را رسالت خود و دستیابی به آرمان های جامعه والا و عاری از مشکلات را هدف نهایی خویش می‌دانند.

وی بیان کرد: سمن‌ ها با تکیه بر سرمایه برآمده از اعتماد مردم و عزم مشترک، حلقه مستحکمی برای تعامل حاکمیت با جامعه مدنی به وجود آورده و شور و نشاط و انگیزه مضاعفی برای حرکت رو به رشد و توسعه پایدار میهن اسلامی می‌آفرینند.

مظفری اضافه کرد: در ۲ سال اخیر همزمان با شیوع ویروس کرونا و مشکلات و تنگناهای متعددی که این ویروس برای زندگی و معیشت و کسب‌وکار قشرهای مختلف مردم به وجود آورده، مشارکت پررنگ‌، همه جانبه، فعالانه و خیر خواهانه سازمان‌های مردم نهاد موثر واقع و مشخص شد سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با ورود به مباحث مختلف اجتماعی همراه و همیار پرتوانی برای دولت بوده و بازکننده گره‌ها و مشکلات مختلف باشند.

وی گفت: امیدواریم تا از طریق تعامل بیشتر و گسترش نقش آفرینی تشکل‌ها، شاهد ارتقا وتوسعه خدمت رسانی مطلوب در تمامی عرصه‌ها باشیم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر