جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: یک فرد خیر احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه(س) (زایشگاه قدیم) این شهرستان را تقبل کرده است.به گزارش فکرشهر، عبدالحسین ناصری در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این ساختمان در محل محوطه مرکز حضرت فاطمه(س) و با زیر بنای 700 متر مربع به دست خیر نیکوکار حاج عبدالعزیر صادقی بنا خواهد شد.وی گفت: با توجه به نیاز بخش سلامت این شهرستان به فضای فیزیکی مناسب ، جلب مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه یکی از راهبردهای مهم شبکه بهداشت در توسعه سلامت است.
کد خبر: ۹۴۴۱
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: یک فرد خیر احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه(س) (زایشگاه قدیم) این شهرستان را تقبل کرده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسین ناصری در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این ساختمان در محل محوطه مرکز حضرت فاطمه(س) و با زیر بنای 700 متر مربع به دست خیر نیکوکار حاج عبدالعزیر صادقی بنا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نیاز بخش سلامت این شهرستان به فضای فیزیکی مناسب ، جلب مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه یکی از راهبردهای مهم شبکه بهداشت در توسعه سلامت است.

وی افزود :شهرستان دیلم یکی از شهرستانهای برتر استان در جلب مشارکت خیرین در حوزه سلامت جامعه بوده است.

خیرین نیکوکار دیلم از سالهای گذشته تاکنون توجه بسیار خوبی نسبت به بخش بهداشت و درمان داشته که احداث ساختمان اورژانس شهری، بخش تالاسمی بیمارستان، مرکز پیشگیری از بیماری های دهان و دندان، درمانگاه تخصصی (در حال ساخت) ، مسجد و استراحتگاه بیمارستان، خرید تجهیزات مختلف برای بیمارستان نظیر دستگاه دیالیز از جمله فعالیت های خیرین دیلمی در عرصه سلامت شهرستان است. 

شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر