شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۷۷
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب بیت الزهرا(س) شهرستان دیر استان بوشهر گفت: پویش مردمی "تنفس" برای رسیدگی به بیماران کرونایی در این شهرستان فعال شد.

به گزارش فکرشهر، حسین چاهبندی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای فرمایش‌ های مقام معظم رهبری مبنی به توجه به بیماران کرونایی و رسیدگی به حال آنان پویش مردمیتنفس به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب بیت الزهرا در این شهرستان فعال شده‌است.

وی گفت: در این ارتباط پس از فعال شدن این پویش مردم دیر کمک‌های خوبی به این ستاد انجام دادند و ستاد هم پنج سیلندراکسیژن ۷۰ کیلویی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال خریداری و تحویل بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر داد.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب بیت الزهرا(س) شهرستان دیر اضافه کرد: همچنین پنج سیلندراکسیژن ۱۰ کیلویی در مرحله دوم به اورژانس ۱۱۵ شهر دیر تحویل خواهد شد.

وی گفت: همچنین ۱۴۰ میلیون ریال پتو برای بیماران کرونایی خریداری و تحویل بیمارستان شد.

چاهبندی افزود: با کمک و همکاری هیات‌های مذهبی برنج، آب معدنی و روغن به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال جمع‌آوری و به خانواده‌های بیماران کرونایی اهدا خواهد شد.

وی گفت: در زمان حاضر ۴۰ خانوار کرونایی نیازمند در دیر شناسایی شده‌است که در این برنامه روزانه به مدت قرنطینه بودن غذای آنان توسط ستاد تامین می‌شود.

چاهبندی با اشاره به تعمیر کولرهای بیمارستان گفت: مردم کمک‌های خود را برای برطرف کردن کمبودهای بیمارستان به ستاد تحویل دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر