جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۶۳۵
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش ففکرشهر از مهر، غلامرضا حاجیانی ظهر سه‌شنبه در نشست تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اظهار داشت: هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به شرکت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کنترل و غربالگری کرونا، طرح نذر سلامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه متاثران از کرونا و همچنین تعداد اقلام بهداشتی ویژه بیماران خاص اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهر بوشهر و شهر برازجان راه اندازی شده است که خدمات واکسیناسیون کوئید ۱۹ را برای شهروندان انجام می‌دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر همواره در روزهای سخت در کنار آسیب دیدگان بود و هم اکنون هم که جامعه نیاز به حضور جمعیت هلال احمر دارد با تمام ظرفیت و توان کارکنان اعضای داوطلبان جوانان امدادگران پای کار هستند و خدمات مختلفی را انجام می‌دهند.

حاجیانی گفت: در طرح نذر سلامت ۲ در سطح استان و در هیئت‌هایی مذهبی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری می‌کنند، اعضای سازمان جوانان حضور پیدا می‌کنند و با تب سنجی و با توزیع ماسک مواد ضد عفونی کننده و الکل و همچنین رعایت فاصله گذاری عزاداران، خدماتی را به عزاداران اباعبدالله الحسین ارائه می‌دهند.

وی از خیرین و افراد توانمند جامعه خواست که با کمک به بانک امانات جمعیت هلال احمر و تجهیزات پزشکی آن در خدمات دهی به افراد متأثر از بیماری کرونا سهیم باشند و به یاری افراد نیازمند جامعه در این قضیه بشتابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعبت هلال احمر استان بوشهر نیز در این نشست با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: گرچه از آن روز واقعه قرن‌ها می‌گذرد اما هرسال گویی این حماسه عظیم، این مکتب انسان ساز، این صحنه عاشقی، قصه دلدادگی، قصه اطاعت و فرمان پذیری مبارزه با نفس، قصه شهامت و شجاعت و دلیری و رادمردی تازه ترمی شود.عاشورا یک نهضت است برای هدایت و برای عبرت.

حجت الاسلام عباس دشتی افزود: بازگویی مسائل عاشورا و مرور تمام صحنه‌های آن حادثه و حماسه همیشه جاوید علاوه بر بیداری و زنده نگه داشتن حس عدالت خواهی ظلم ستیزی ایستادگی و مقاومت سبب تجدید حیات اسلام و احیا ارزش‌های فراموش شده می‌شود. محرم کهنه نمی‌شود و هرگز پایان نمی‌پذیرد و همواره در تاریخ می‌ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر