پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۲۱
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: بیمار کرونایی با درگیری ۸۰ درصدی ریه و داشتن بیماری زمینه‌ای توانست کرونا را شکست دهد و از بیمارستان مرخص شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، دکتر محمدجواد طاهری بیان کرد: زنی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون و ۸۰ درصد درگیری ریه از ۲۹ تیر با استفاده از ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود که پس از ۲۱ روز از دستگاه جدا شد و در نهایت پس از ۳۷ روز بستری با حال عمومی به نسبت خوب از بیمارستان ترخیص شد.

وی عنوان کرد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هموطنان، خبر ترخیص بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایط او شده بسیار خوشایند و امیدبخش است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه خاطرنشان کرد: نزدیک به یک و نیم سال است که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار این بیماران قرار گرفته است.

دکتر طاهری تاکید کرد: با افزایش شدید بیماران شهرستان در یک ماه گذشته، عرصه بر خدمت گزاران تنگ شده است و از همه مردم می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در دورهمی‌ها حضور نیابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر