جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۸۸۷
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شرکت‌های نفتی توجه ویژه‌ای به بخش درمان کرونا در استان بوشهر از جمله جزیره خارگ داشته باشند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست قرارگاه حمایت از درمان بیماران کرونا اظهار داشت: راه اندازی این قرارگاه نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم و بیماران کرونایی داشته است.

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای رسیدگی به بیماران کرونایی بیان کرد: مدافعان سلامت در بخش‌های پزشکی، پرستاری و کمک پرستاری خدمات شایسته‌ای را ارائه کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در عرصه مقابله با کرونا شاهد تلاش مستمر سپاه، ائمه جمعه، روحانیون، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی، مراکز بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی هستیم که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به نیازهای درمانی و خدمات‌رسانی در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مستمر برای تسریع در رسیدگی به بیماران کرونایی و تزریق واکسن ادامه داشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جنوب استان بوشهر افزود: در این راستا تمام مصلاها و مراکز حوزه علمیه شهرها در اختیار خدمات‌رسانی به عرصه کرونا اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برنامه‌روی صورت گرفته باری ساخت بیمارستان در خارگ با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تأمین زمین مورد نیاز این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی و تأمین دارو و تجهیزات برای جنوب استان بوشهر افزود: شرکت‌های نفتی توجه ویژه‌ای به بخش درمان کرونا در استان بوشهر از جمله جزیره خارگ داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر