يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: برای تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان در اسفند امسال 10 نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در این استان برپا خواهد شد.به گزارش فکرشهر، احمد عباسیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: دراین نمایشگاه های بهاره اقلام مصرفی مردم شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و دیگر مایحتاج ضروری با 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار عرضه می شود.
کد خبر: ۹۴۹۱
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: برای تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان در اسفند امسال 10 نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در این استان برپا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، احمد عباسیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: دراین نمایشگاه های بهاره اقلام مصرفی مردم شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و دیگر مایحتاج ضروری با 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار عرضه می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون 28 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا درقالب یکهزار و 511 غرفه در استان بوشهر برای تامین کالاهای مصرفی مردم و تنظیم بازار برگزار شد که از این تعداد هشت نمایشگاه طرح ضیافت در ماه رمضان بوده است.

عباسیان بیان کرد: درمدت مشابه در سال گذشته 23 نمایشگاه با یکهزار و 263 غرفه برپا شد که نمایشگاه های امسال نسبت به پارسال 22 درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: این سازمان و ادارات تابعه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر سالانه در سه بخش نمایشگاه طرح ضیافت (ویژه ماه مبارک رمضان)، نمایشگاه پاییزه (ویژه بازگشایی مدارس) و نمایشگاه بهاره (ویژه ایام نوروز) برگزار می کنند.شط

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر