سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کشف بیش از 178 کیلو گرم موادمخدر توسط پلیس بوشهر در شیراز؛
فکرشهر: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر می گوید بخاطر اشراف اطلاعاتی این نهاد در جنوب، قاچاقچیان بوشهر را از محورهای ترانزیتی مواد مخدر خود حذف کرده اند...
کد خبر: ۹۵۲۳
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر می گوید بخاطر اشراف اطلاعاتی این نهاد در استان، قاچاقچیان بوشهر را از محورهای ترانزیتی مواد مخدر خود حذف کرده اند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اشراف عملیاتی ما به حدی است که قاچاقچیان در استان های همجوار نیز در آرامش نیستند و محموله های بزرگ مواد آنان را نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف و ضیط کرده و به دستگیری متهمان نیز اقدام می نماید.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا، پلیس این استان روز گذشته موفق شد یک محموله 178 کیلو و 300 گرمی مواد مخدر که در یک تانکر حامل روغن نباتی جاسازی شده بود را کشف نماید.

وی توضیح داد: از این مقدار 99 کیلوگرم تریاک و مابقی حشیش است که بطرز ماهرانه ای در خودرو یادشده جاسازی شده بود.

سرهنگ زرین کلاه یادآورشد: سوداگران مرگ این محموله را از یکی از شهرهای جنوبی استان های همجوار بارگیری و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را داشتند که بدلیل اشراف اطلاعاتی ما و با هماهنگی و تعامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، تانکر حامل مواد مخدر در خروجی شهر شیراز به سمت اصفهان توقیف شد.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: با انتقال خودرو به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز، مواد افیونی یادشده کشف و ضبط و خودرو حامل مواد مخدر توقیف، راننده آن دستگیر و اقدام های اطلاعاتی برای شناسایی عوامل مرتبط با این پرونده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر آغاز شده است.

سرهنگ زرین کلاه  با اعلام اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدر به منطقه جنوب اشرافیت کاملی دارد، افزود: مدتهاست که قاچاقچیان مواد مخدر به دلیل اشرافیت بالای پلیس استان بوشهر مسیر عبور خود را از استان بوشهر تغییر داده اند و این چندمین بار است که در استان های هم جوار عملیات انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه با کشف این محموله کشفیات استان نسبت به سال گذشته 140 درصد رشد داشته است گفت: در هفته های قبل طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی که درکوهدشت لرستان داشتیم یک باند مواد مخدر که در جنوب کشور فعال بودند متلاشی شد و99 کیلو و 500 گرم حشیش از یک خودروی حامل بار نوئپان چوب کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهردر پایان از همکاری و تعامل بسیار خوب سردار فرماندهی انتظامی استان فارس با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تشکر کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر