يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۲۴۳
جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: مدیرعامل تعاونی لنجداران بندرگناوه گفت: این تعاونی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه سلامت و درمان جهت مقابله با ویروس کرونا مساعدت و کمک کرده است.

به گزارش فکرشهر، سیدعلی موسوی گمارانی درگفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: لنجداران نبض اقتصاد بندر گناوه هستند و از نخستین روزهای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون برای مقابله با این ویروس منحوس از هیچ کوششی فروگذاری نکرده‌اند.

وی اظهارداشت: تعاونی لنجداران این بندر در بحبوبه شرایط کرونا پس از افتتاح پایگاه بسیج شهدای خلیج فارس در این شرکت ، اقدام به تشکیل کارگروه ۳۰۰ نفره درقالب سربازان و مدافعان سلامت به کمک کادر درمانی و همشهریان نیازمند شتافت.

گمارانی ادامه داد: این شرکت  پس از تشکیل کارگروه که خدمات زیادی ارایه داد، باتوجه به نیازهای بخش درمان برای مقابله جدی تر با این معضل، پس از بررسی‌های لازم ، تصمیم گرفت کمک‌هایی را در سه حوزه درمانی شهرستان  ارایه دهد.

مدیرعامل تعاونی لنجداران گناوه گفت: در این ارتباط مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای  خرید تجهیزات و دارو  بیمارستان امیرالمومنین (ع) در دو مرحله هزینه و پرداخت کرد.

وی افزود: پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به درمانگاه رازی جهت تهیه داروی رمدیسیور به بیماران نیازمند کرونا و ۳۰۰ میلیون ریال برای تجهیز وسایل سرمایشی سالن های واکسیناسیون شهیدعبدویی، غدیر و حوادث از دیگر اقدام‌های صورت گرفته تعاونی لنجداران  است.

گمارانی بیان کرد: لنجداران گناوه آمادگی دارند در صورت اعلام نیاز سیستم درمانی کشور جهت مقابله شیوع گسترده ویروس کرونا، نسبت به بارگیری تجهیزات و اقلام مورد نیاز از مبدا کشورهای همسایه خلیج فارس اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر