چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۴۷۳
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: گفت: بر اساس ارزیابی‏‌های صورت گرفته در قالب جشنواره شهید رجایی، ۱۱ دستگاه اجرایی این استان به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، ‬ از بین ۵۲ دستگاهی که تمامی مستندات خود را ارائه کردند، ۱۱ دستگاه اجرایی این استان به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب معرفی شدند.

در این جشنواره، در شاخص‌های عمومی و اختصاصی شرکت آب و فاضلاب و اداره کل ثبت و احوال استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در شاخص عمومی اداره امور مالیاتی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در گروه آموزشی و پژوهشی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، در گروه زیربنایی و زیرساخت شرکت آب منطقه‌ای و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در گروه عمومی و قضائی نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی و در شاخص بیشترین ارتقا نسبت به سال گذشته ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در شاخص جذب منابع ملی و استفاده از ظرفیت قانون بودجه اداره کل راه و شهرسازی و در شاخص اصلاح ساختار سازمانی و واگذاری تصدی‌های دولت نیز اداره کل دامپزشکی رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر