جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۶۱۳
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیک بودن کشت پاییزه، کشاورزان برای دریافت کود به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، شاپور رضایی بیان کرد: برای اینکه کشاورزان با مشکل کمبود کود شیمیایی مواجه نشوند، کود شیمیایی ازته فسفاته و پتاسه مورد نیاز را تامین و تهیه کردیم.
 
وی افزود: از ۷ هزار و ۵۰۰ تن کودی که از اول امسال تا کنون از مبادی مختلف تامین کردیم، ۴ هزار و ۶۰۰ تن را تحویل کارگزاران طرف قرارداد دادیم.
 
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: کارگزاران کود را تحویل کشاورزان می‌دهند و بقیه کود نیز ذخیره سازی و برای آغاز کشت و زمان پیک، مصرف می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: با تامین کود مورد نیاز، برای آغاز کشت با کمبود کود شیمیایی مواجه نخواهیم شد و برای ادامه کشت هم با سازمان جهاد کشاورزی و پتروشیمی‌ها برنامه‌ریزی کردیم تا با مشکلی مواجه نشویم.
 
رضایی عنوان کرد: برای اینکه ممکن است در پیک مصرف با مشکل کمبود کود مواجه شویم از کشاورزان درخواست داریم از همین الان پیگیر دریافت سهمیه خود باشند.
 
وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته کود سهمیه امسال استان نسبت‌به پارسال ۲۰ درصد بیشتر شده است، افزود: ذخیره سازی کود‌های اوره، فسفات و پتاسه خوب است و امیدواریم با مشکلی مواجه نشویم.
 
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه حواله‌ها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود، اضافه کرد: کشاورزان برای دریافت حواله به مرکز خدمات جهاد کشاورزی یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه و نام نویسی کنند.
 
رضایی عنوان کرد: برخی از کشاورزان از قبل نام نویسی کردند که باید اطلاعات خود را شامل سطح زیر کشت و شماره تلفن برای دریافت پیامک ویرایش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر