پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۶۶۳
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: جواد اوجی وزیر نفت به همراه معاونان و برخی از مدیران ارشد صنعت نفت به منظور سفری دو روزه و بازدید از پروژه های پارس جنوبی غروب امروز (پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه) وارد عسلویه شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا ، مهندس جواد اوجی و شماری از مدیران ارشد صنعت نفت ،  وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شدند و مورد استقبال  عبدالکریم گراوند استاندار ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شماری از مدیران شرکت های مستقر در پارس جنوبی قرار گرفتند.

بازدید از پروژه های در دست اجرا ، بررسی روند پیشرفت پروژه ها و برگزاری نشست  با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی بمنظور تسریع در عملیات اجرایی و رفع موانع احتمالی از مهمترین اهداف نخستین سفر وزیر نفت به پارس جنوبی است.

حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی او را در این سفر همراهی می‌کنند.

 وزیر نفت در نخستین روز کاری مهمترین دغدغه خود را تامین سوخت زمستانی دانست.

جواد اوجی وزیر نفت،در نخستین سفر کاری خود به عسلویه با حضور در مقبره الشهدا منطقه ویژه پارس نسبت به شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

در این مراسم، استاندار بوشهر، نماینده مردم دیر ،کنکان،جم و عسلویه و جمعی دیگر از مدیران ارشد صنعت نفت وی را همراهی کردند

این نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به عسلویه در استان بوشهر و بررسی وضعیت صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر