جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۹۱۲
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مراسم تجلیل از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی استان و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور برگزار شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نتیجه لطف الهی و عنایت اهل بیت (ع) و اهتمام برگزارکنندگان عزاداری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

حجت‌الاسلام محمد قادری از بازرسین و ناظرین مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر تقدیر کرد و ادامه داد: مراسم و برنامه‌های محرم در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس کارگروه نظارت و بازرسی از مراسم و عزاداری‌های شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز ضمن تشکر از بانیان عزاداری‌ها، به ویژه بازرسین و ناظرین استان گفت: پس از تشکیل این کارگروه، بلافاصله برای رصد و نظارت و بازرسی از حوزه‌های شمالی و مرکزی و جنوبی استان ابلاغ‌ها و شیوه‌نامه‌ی ستاد ملی کرونا در زمینه چگونگی برگزاری مراسم‌ها به بازرسین منصوب شده ابلاغ شد.

حجت ذوالفقاری ادامه داد: به برکت تلاش‌های این عزیزان، آنچه مقام معظم رهبری انتظار آن را داشتند، در سطح استان بوشهر به نحو احسن رعایت و انجام شد.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر