جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۱۶
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فر هنگی استانداری بوشهر از اجرای پویش اهدای خون با محوریت سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد مظفری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت و تلاش سازمان های مردم نهاد استان بوشهر پویش اهدای خون توسط اجرا شد.

وی افزود: این پویش به صورت مردمی و توسط سمن‌های استان بوشهر و با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و سازمان انتقال خون استان در ماه صفر انجام خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه این روزها و با توجه به شرایط خاص جامعه بیش از همیشه سازمان انتقال خون نیاز به اهدای خون شهروندان دارد افزود: امیدواریم با انجام این پویش مردمی شاهد بالا رفتن ذخیره خون استان باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری با بیان اینکه سنت مردم استان بوشهر دادن صدقه در ماه صفر است افزود: یقیناً اهدای خون صدقه جاریه‌ای است که می تواند ضمن نجات انسان های گرفتار اجر دنیوی و اخروی برای اهدا کنندگان داشته باشد.

وی تصریح کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد سراسر استان بوشهر قرار است به صورت زمان بندی شده و با مدیریت فرمانداری ها در طول ماه صفر برای اهدای خون در مراکر انتقال خون حضور پیدا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر