دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۱۹
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۹

فکرشهر: سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در این آیین گفت: سند چشم‌انداز جامع مساجد این استان توسط کارشناسان حوزه فرهنگ و عمران تدوین شده است.

علیرضا پولاد اضافه کرد: این سند بالادستی در سال ۱۴۰۰ به عنوان برنامه اصلی سازمان‌ها، نهادها و مراکز مرتبط و دست‌اندرکار مسجدی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این سند که متشکل از ۱۱ صفحه و ۱۸ بند است، به مباحث متعددی از جمله عمران، موضوع‌های فرهنگی مربوط با شرح وظایف روحانی و هیات امنا، نهادهای فرهنگی مستقر در مسجد پرداخته شده‌است.

پولاد اضافه کرد: پیوست مربوط به همه دستگاه‌های اجرایی در سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر تدوین و پس از تصویب و رونمایی به آنها ابلاغ می‌شود.

وی گفت: در تهیه این سند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج مساجد و محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر همکاری داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر