جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: کمال تبریزی کارگردان سینما در باره دو مورد ممیزی که به فیلمش وارد شده، گفت: «مسئولان به من اصرار کردند که دو جمله را از فیلمم حذف کنم، یکی جایی که دانشجو از استادش درباره انرژی هسته ای می پرسد که به من گفتند این باید تغییر کند. بسیاراصرار کردم که این اتفاق نیافتد اما نپذیرفتند پس من به جای آن انرژی شیمیایی گذاشتم"او در مورد ممیزی دوم گفت: «نکته دیگر زمانی است که شخصیت های فیلم در مورد یک فرد زندانی صحبت می کنند. یکی می پرسد فلانی زندانی سیاسی بوده و در جواب می شنود که ما اصلا زندانی سیاسی نداریم."
کد خبر: ۹۶۱۴
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: کمال تبریزی کارگردان سینما در باره دو مورد ممیزی که به فیلمش وارد شده، گفت: «مسئولان به من اصرار کردند که دو جمله را از فیلمم حذف کنم، یکی جایی که دانشجو از استادش درباره انرژی هسته ای می پرسد که به من گفتند این باید تغییر کند. بسیار

اصرار کردم که این اتفاق نیافتد اما نپذیرفتند پس من به جای آن انرژی شیمیایی گذاشتم"

او در مورد ممیزی دوم گفت: «نکته دیگر زمانی است که شخصیت های فیلم در مورد یک فرد زندانی صحبت می کنند. یکی می پرسد فلانی زندانی سیاسی بوده و در جواب می شنود که ما اصلا زندانی سیاسی نداریم."

به گزارش فکرشهر، خبرآنلاین در مطلب طنزی به قلم محمدرضا احمدی می‌نویسد: الان یعنی تکلیف ما چیست؟ نمیدانم حالا باید وزیر فرهنگ و ارشاد پاسخگو باشد یا جناب ظریف؟ این همه هیاهو ...این همه مذاکره و پیاده روی و کارت زرد و قرمز... همه برای مذاکرات در مورد "انرژی شیمیایی" بوده ما نمیدانستیم؟

خب شما از اول همین را به طرف دیگر مذاکرات می گفتید اصلا" این همه حرف و حدیث و تحریم هم ایجاد نمی شد. چون آنها همه بحثشان روی همین فقره هسته ای بود . وگرنه با "انرژی شیمیایی" که کسی مشکلی ندارد.

حالا مجبوریم تمام خبر هایی که در رسانه ها بوده به ترتیب ذیل تغییر بدهیم:

-دست یابی به "توافق شیمیایی" به اراده سیاسی طرف ها ی مقابل بستگی دارد.

-زمینه برای حل موضوع " شیمیایی" کاملا" فراهم است.

-وزیر امور خارجه آمریکا بر لزوم دستیابی به یک توافق سیاسی در باره موضوع "شیمیایی"

ایران تا 11 فروردین تاکید کرد.

-جان مک کین سناتور آمریکایی : ایران در مذاکرات "شیمیایی" یک اینچ هم تغییر موضع نداده است.

-ما دیگه " شیمیایی" شدیم رفت ! " انرژی شیمیایی" مال ماست و حق ماست.

-میگم ننه اینجوری دو لپی هلو میخوری اون "شیمیا ش " تو گلوت گیر نکنه. !

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر