دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۱۹۵
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: رونمایی "دانشنامه شهدای روحانی" و گشایش "دبیرخانه گردشگری مقاومت" استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این آیین گفت: بوشهر پایتخت مقاومت و ایستادگی است و باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، این استان به عنوان پایتخت مقاومت بهتر و بیشتر معرفی شود.

حجت‌الاسلام محمد قمی افزود: جوانان این خطه در برهه‌های مختلف تاریخی جان خود را در راه اسلام و ایران فدا کردند و در گوشه گوشه این خاک خون دادند.

وی یادآور شد: کارهایی مهم در زمینه گردشگری مقاومت در استان بوشه انجام شده و تلاش می‌شود اهتمام ملی را نیز در این حوزه فراهم کنیم.

قمی بر معرفی هرچه بیشتر استان بوشهر به عنوان پایتخت مقاومت و ایستادگی تاکید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روحانیت نیز در استان بوشهر در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و در عرصه دفاع و مجاهدت شهدای بزرگی را تقدیم کرده است.

وی گفت: در حوزه فرهنگی، تبلیغی و عقیدتی شاهد جنگ نابرابری هستیم که برای پیروزی در این مسیر باید تلاش ویژه‌ای انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این استان به عنوان سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار شناخته می‌شود و شهدای بزرگی را در این مسیر تقدیم کرده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری اضافه کرد: به منظور تشکیل دبیرخانه گردشگری مقاومت در بوشهر نشست‌های متعددی با دستگاه‌های مختلف در این استان برگزار شد و برای برنامه‌ریزی جامع در حوزه گردشگری مقاومت و مقابله با استکبار تلاش‌های مهم و موثری انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین ارتباط با تشکیل دبیرخانه گردشگری مقاومت در بوشهر گام‌هایی که سالانه باید در این مسیر برداشته شود، تعریف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه دائمی برای پیگیری برنامه‌هایی از جمله راهیان نور ایجاد شده است تا زمینه معرفی هر چه بیشتر استان بوشهر عرصه مقاومت فراهم شود.

طاهری هدف از رونمایی دانشنامه شهدای روحانی را معرفی شهدای روحانی استان بوشهر عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر